DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 199 ZŁ

-5% NA WSZYSTKIE PLECAKI I TORBY SPORTOWE Z KODEM: XMAS

FAQ – Najczęstsze pytania

Spis Treści

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Jak sprawdzić stan mojego zamówienia?
Jak anulować zamówienie?
Czy mogę zmienić dane w istniejącym już zamówieniu?
Czy mogę dodać produkty do istniejącego już zamówienia?
Czy mogę połączyć dwa zamówienia?
Czy mogę złożyć zamówienie bez konta?
Jak wykorzystać kupon rabatowy?

Dostawa i płatność

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Ile wyniesie koszt przesyłki, jeśli kupie kilka produktów?
Czy mogę zapłacić kartą u kuriera InPost?
Czy mogę zapłacić kartą w Paczkomacie?
Jak mogę zamówić produkty dla innej osoby?
Czy wysyłacie paczki za granicę?
W jakich godzinach kurier doręcza przesyłki?
Chcę zapłacić przelewem, gdzie znajdę nr konta bankowego?
Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie?
Chcę kupić coś na raty. Czy oferujecie taką możliwość?
Czy mogę zapłacić BLIKiem/Szybkim przelewem?

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupione towary?
Ile kosztuje zwrot przesyłki?
Jak dokonać zwrotu?
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Czy mogę wymienić towar na nowy?
Ile mam czasu na zareklamowanie produktu?
Jak złożyć reklamację?
W jakim czasie otrzymam odpowiedź na reklamację?
Czy wymieniony produkt na nowy przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?



Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Opisaliśmy cały proces krok po kroku pod tym linkiem.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Prosimy o kontakt pod numerem +48 508067841 w dni robocze w godzinach 17-22. Zachęcamy jednak aby pisać do nas na czacie (na stronie głównej sklepu), gdzie załatwisz wszystko. Odpisujemy w ciągu 10 minut.

Jak sprawdzić stan zamówienia?

Stan zamówienia możesz sprawdzić klikając w “Moje Konto” w prawym górnym rogu strony. Możesz tam sprawdzić i zmodyfikować swoje dane oraz zobaczyć co dokładnie i kiedy zostało zamówione.

Jak anulować zamówienie?

Po opłaceniu zamówienia przyjęte ono zostaje do realizacji. Anulacja zamówienia możliwa jest tylko wtedy, gdy paczka nie opuści jeszcze naszego magazynu. Prosimy niezwłocznie skontaktuj się z nami pod numerem +48 508067841 lub na czacie sklepowym jeśli chcesz anulować zamówienie.

Czy mogę zmienić dane w istniejącym zamówieniu?

W tym celu prosimy o kontakt pod numerem +48 508067841 lub na czacie sklepowym.

Czy mogę dodać produkty do złożonego zamówienia?

Niestety nie.

Czy mogę połączyć dwa zamówienia pod ten sam adres?

Jest taka możliwość. Dzieje się to automatycznie, jeśli w danym dniu złożysz dwa zamówienia pod ten sam adres, pod warunkiem że złożysz owe zamówienia do godziny 15:00 tego samego dnia. Jeśli się zdarzy, że zamówione przez Ciebie produkty są rozbieżne w terminie, skontaktuj się z nami na czacie sklepowym, zobaczymy co się da zrobić 🙂

Czy mogę złożyć zamówienie bez konta?

Tak, jest taka możliwość. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym serwisie, aby być na bieżąco z codziennymi promocjami.

Jak wykorzystać kupon rabatowy?

Kod rabatowy możesz wpisać na etapie składania zamówienia. W odpowiednim miejscu na formularzu pojawi się okno do wpisania kodu.

Dostawa i płatności

Odbierz 25 zł prezentu

Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco!

Kupon możesz wykorzystać przy zakupach
za minimum 250 zł. Zapraszamy!

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0