DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 199 ZŁ

Reklamacje zakupionych towarów

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
żądać usunięcia wady.

Bardzo prosimy, aby reklamacji dokonać wypełniając wzór (możliwy do pobrania na dole strony). Nie jest to obowiązkowa forma składania reklamacji, jednak prosimy o wyrozumiałość 🙂 Formularz reklamacyjny like2hike.pdf

Uzupełnij formularz Reklamacji. Uprzejmie prosimy, aby oświadczenie zawierało imię i nazwisko kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis i datę.

Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem/fakturą prześlij pod adres:


Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa

Ul. Gdyńska 69a

80-209 Miszewko

W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.
 

Jeśli reklamacja okaże się zasadna, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami nadania przesyłki.
 

Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres.

UWAGA!

  • Uprzejmie prosimy aby nie wysyłać paczek za pobraniem.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY – Formularz reklamacyjny like2hike.pdf

Reklamacje usług przewozowych

W sprawach związanych z kradzieżami, zagubieniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przesyłki prosimy o kontakt pod numerem telefonu 508-067-841 lub na adres e-mail : kontakt@like2hike.pl .

UWAGA!

  • Uprzejmie prosimy, aby w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, prosimy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

Bądź na bieżąco z nowościami!

Zapisz się do Newslettera i zgarnij 10% rabatu

Bądź na bieżąco z naszymi artykułami na blogu i przekonaj się,
jak łatwo jest zwiedzić świat na własną ręke!

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0